# Diversen

Laatste Tweets

De levertijd en bezorging

De levertijd

Levertijd en bezorging meubelenOmdat Kok Wooncenter geen standaard collecties levert, moet uw aankoop veelal nog gemaakt worden. Dit gebeurt met zeer veel zorg en aandacht zodat er een bepaalde levertijd ontstaat.

Daarom vermelden wij op uw orderbevestiging/aankoopbon een vermoedelijke leverweek.  Wij vragen u deze orderbevestiging goed te controleren en eventuele onjuistheden binnen één week schriftelijk aan ons te melden, bij voorkeur per e-mail.
Levertijden worden door ons ter informatie opgegeven. Doordat wij afhankelijk zijn van diverse leveranciers, kan de opgegeven vermoedelijke levertijd niet als fatale termijn beschouwd worden. Wanneer de vermoedelijke levertijd wijzigt, dan ontvangt u hiervan schriftelijk een bevestiging.
 

Opvragen levertijd

Om uw vraag over de levertijd te kunnen beantwoorden hebben wij de juiste gegevens nodig.  Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. 

 

Orderbewaking Kok Wooncenter Meubelen 033 - 489 29 84

Telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 9.00-15.30 uur.
E-mail: order@kokwooncenter.nl

ORDERBEWAKING KOK WOONCENTER Woningtextiel 033 - 489 29 85

Telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.00-12.00 uur.
E-mail: woningtextiel@kokwooncenter.nl

ORDERBEWAKING Kok Department / Basix4Living 033 - 467 36 70

Telefonisch bereikbaar op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 9.00-12.00 uur.
E-mail: department@kokwooncenter.nl

Bezorging en planning KOK WOONCENTER 033 - 489 29 83

Telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 9.00-15.30 uur
E-mail: planning@kokwooncenter.nl


Wanneer uw bestelling uitlevergereed is, dan nemen wij contact met u op voor het afspreken van een leverdatum. Wij houden hierbij rekening met uw wensen zoals deze zijn besproken tijdens de aankoop en op uw aankooporder zijn vermeld.
 

De Bezorging

 

Uw adres

Uw adresgegevens worden tijdens de aankoop op uw orderbevestiging genoteerd. Wanneer deze niet juist zijn genoteerd, of u verhuisd vóór de levering, dan verzoeken wij u om dat tijdig aan ons door te geven.
 

De afleverdag

U wordt tijdig door ons geïnformeerd als uw bestelling in ons magazijn is aangekomen, zodat er een leverdatum met u kan worden afgesproken en u alle tijd heeft om de laatste voorbereidingen te treffen. Wij vragen u om op de afleverdag zelf aanwezig te zijn, of te zorgen dat iemand anders op het afleveradres aanwezig is om de deur voor onze bezorgers open te doen, omdat wij vooraf niet kunnen vaststellen op welk tijdstip de levering bij u zal kunnen plaatsvinden.
 

Toegankelijkheid van uw woning

Om de bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen moeten wij van tevoren zeker weten dat er geen omstandigheden of voorwerpen zijn die de levering kunnen belemmeren of verhinderen. Denk hierbij aan b.v. een uitgebouwde meterkast of een vast gemonteerde garderobe in een smalle gang. Zijn de deuren voldoende breed en hoog.
Als u twijfelt aan de toegankelijkheid van uw woning of als er bijzondere omstandigheden of voorwerpen zijn die de levering kunnen belemmeren of zelfs onmogelijk maken, dan verzoeken wij u om ons hiervan vooraf in kennis te stellen. Gebruik hiervoor ons bezorgformulier(zie onderaan deze pagina). U kunt deze gegevens via de e-mail aan ons toesturen t.a.v. planning@kokwooncenter.nl
 
De toegankelijkheid van uw woning valt onder uw verantwoordelijkheid!
 

Aflevering met ladderlift of kraan

Is er sprake van bijzondere omstandigheden die het gebruik van een ladderlift of kraan noodzakelijk maken, dan stelt u ons hier minimaal 14 dagen vóór de levering van op de hoogte.
 

Welk hulpmiddel is van toepassing?

• De GEDA-lift wordt gebruikt voor levering tot en met ca. de 2de etage met een maximum hoogte van 5 meter. Voor het gebruik van de GEDA-lift vragen wij u een bijdrage. 
• Bij levering hoger dan de 2de etage - of op een hoogte boven 5 meter - wordt er gebruik gemaakt van een ladderlift. Deze gaat tot en met ca. de 5de etage met een maximum van 15 meter. Hiervoor vragen wij u altijd een bijdrage. 
• Als er gebruik gemaakt moet worden van een kraan, dan wordt er een gespecialiseerd kraanbedrijf ingehuurd. De kosten voor het gebruik van een kraan liggen uiteraard veel hoger en variëren. Deze kosten worden volledig aan u doorberekend.  Uiteraard kunt u ook zelf zorgen dat er tijdens de levering een lift of kraan aanwezig is.
 

Het plaatsen en monteren van uw meubelen bij u thuis

Plaatsen meubelsOnze medewerkers zullen uw bestelling bezorgen volgens afspraak en deze meestal ook plaatsen en monteren met uitzondering van ‘zelfmontage artikelen’. Wij stellen het op prijs dat u het vertrek waar de meubelen geleverd en gemonteerd moet worden voldoende ontruimd is, zodat onze bezorgers ruimte hebben om uw meubelen uit te pakken, vakkundig te monteren en op de door u gewenste plaats neer te zetten. Het boren van montagegaten in meubels, vloeren, plafonds en muren is op risico van de klant. U dient zelf aan de bezorgers aan te geven waar zich eventueel leidingen etc. bevinden in de vloer, plafond of muur van uw woning.
 
Installeren van TV, audio of andere elektrische apparaten behoren niet tot onze werkzaamheden, tenzij dit besproken is bij de verkoop en duidelijk vermeld is op de verkoopovereenkomst.

 

Bezorgen van bedden, kasten en matrassen

Kasten, matrassen en bedbodems in grote maten (vanaf 90 x 200) kunnen niet vanzelfsprekend overal naar binnen. Denkt u aan smalle trappen, wenteltrappen en doorgangen, de wanden van uw trappenhuis dienen vrij te zijn van schilderijen en obstakels, zo ontstaat een goede doorgang en wordt breuk vermeden. Uw oude slaapkamermeubel dient verwijderd te zijn, zodat uw slaapkamer leeg en schoon is. Zorgt u voor een verlengkabel met stopcontacten ! Dit voor eventuele wekkerradio’s, verlichting en elektrische bodems. Na plaatsing van uw slaapkamermeubel kunt u er waarschijnlijk niet meer goed bij. 
 

Vloerbedekking plaatsen

Bij de plaatsing van tapijt en/of harde vloerbedekkingen dient de te stofferen ruimte leeg, glad en stofschoon te zijn, om een goede verwerking (uitrollen, lijmen, spannen) van uw aankoop te kunnen garanderen. De te stofferen ruimte dient verwarmd (circa 18°C) te zijn en uw oude vloerbedekking verwijderd. Bij vloerverwarming dient deze al minimaal 5 dagen in werking te zijn geweest om eventuele lekkages e.d. ongemakken te traceren. Bij harde vloeren dient de luchtvochtigheid ook op peil te zijn.
 
Vloerbedekking wordt aangeleverd op rollen van vier of vijf meter breedte. Kan deze rol goed naar binnen ?! Denk aan smalle doorgangen en trappen, mocht u twijfelen, komen wij graag de situatie thuis bekijken. 
 

Uw woning schoon achtergelaten

Alle verpakkingsmaterialen worden door onze bezorgers mee terug genomen, zodat uw woning schoon door ons wordt achtergelaten.
 

Bezorgkosten

Voor het bezorgen van aankopen wordt er een kleine bijdrage in de afleverkosten gevraagd. Deze vergoeding is uiteraard verschillend per regio. Vraag onze verkoopadviseurs naar de voorwaarden.
 

Retour nemen van oude meubels

Indien u graag wilt dat Kok Wooncenter uw oude meubels afvoert dient dit bij aankoop te zijn overeengekomen of dient u minimaal 2 weken vooraf verwachte leverdatum dit schriftelijk (mail) te hebben aangegeven aan: planning@kokwooncenter.nl met foto's en vermelding van de af te voeren meubelen. Er zal dan een offerte worden gestuurd voor het verwijderen van de meubels. Naast de gebruikelijke stortkosten zullen wij arbeid en vervoerskosten in rekening brengen. Pas na schriftelijk (mail) akkoord, zijn onze medewerkers bevoegd om de goederen mee te nemen. De aansprakelijkheid over de goederen is hiermee voor ons afgedekt.
De extra kosten dienen bij aflevering middels een factuur te worden voldaan.

Bezorgformulier

Download ons bezorgformulier en vul deze zo volledig mogelijk in zodat wij voor goed voorbereid de aflevering bij uw kunnen verzorgen.

bezorgformulier als Word document
bezorgformulier als PDF document

 
Kok Wooncenter op Facebook